flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

В Апеляційному суді Дніпропетровської області підбили підсумки роботи за перше півріччя 2018 року: один суддя в середньому розглянув 264 справи

19 липня 2018, 15:40

В Апеляційному суді Дніпропетровської області пройшли збори суддів на яких підбили підсумки роботи за перше півріччя 2018 року. Про результати звітувала голова суду Наталія Деркач.

За звітний період до суду надійшло 9 тис 827 справ і матеріалів (-10,94% порівняно з аналогічним періодом 2017 року)

У провадженні суду знаходилось 13 тис 209 справ та матеріалів ( - 3, 97% до аналогічного періоду минулого року), з них: цивільних справ та матеріалів – 6514 (- 10,1%), кримінальних – 5933 (-0,7%) , про адміністративні правопорушення – 762 (+ 11,2%).

Загальна кількість усіх справ та матеріалів, в яких протягом півріччя провадження закінчено – 9 тис 498, що на 7,39% менше, ніж у 2017 році. Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді у цей період на одного суддю – 367 (+ 12,9%), а середня кількість розглянутих справ на одного суддю – 264.

Гострою для суду залишається питання браку кадрів. У першому півріччі в апеляційному суді фактично працювало 36 суддів при необхідній штатній чисельності 100 суддів. Станом на 1 липня у складі судової палати з розгляду кримінальних справ перебувало 17 суддів, з них 3 судді – у частині апеляційного суду у м. Кривий Ріг, склад судової палати з розгляду цивільних справ – 19 суддів, з них 3 – у частині апеляційного суду у м. Кривий Ріг.

Також, голова суду прозвітувала про держзакупівлі, які були здійсненні протягом звітного періоду. Так, відповідно до Плану роботи віділу матеріально-технічного забезпечення та інформаційних технологій суду було укладено ряд договорів для забезпечення діяльності суду та придбано товари і послуги. Зокрема, у частині суду у. м.Кривому Розі проведено поточний ремонт ганку, в`їзних воріт тощо на загальну суму близько 176, 6 тис грн, та ін.