Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Протягом двох днів у Дніпрі за ініціативи Ради суддів України, Апеляційного суду Дніпропетровської області та РВ Національної школи суддів суддів-спікерів та прес-секретарів чотирьох областей України вчили ефективно комунікувати, проводити антикризові заходи, працювати на випередження, брати на себе ініціативу в комунікації зі ЗМІ та громадськістю. Тренінг провели досвідченні тренери - суддя Львівського окружного адміністративного суду, викладач Національної школи суддів України Олександр Сасевич та головний спеціаліст прес-служби Ради суддів України, сертифікований бізнес-тренер Ольга Какауліна. Робота проводилась у рамках тижневого семінару для прес-секретарів судів областей України
Під час семінару тренери на практиці навчили слухачів як оперативно та правильно діяти у кризових ситуаціях, як готуватись та успішно провести інтерв’ю, реагувати на негативні та критичні запитання, як бути цікавими кожній аудиторії та налагодити позитивні відносини зі ЗМІ, працювати на випередження та переймати ініціативу у спілкуванні зі ЗМІ та активістами у свої руки
За словами голови Апеляційного суду Дніпропетровської області Наталії Деркач для судів дуже важливо грамотно та вправно вибудувати комунікувати зі ЗМІ, через бачення яких суспільство формує думку про судову гілку влади, спрямовувати інформаційну політику у правовому та незаангажованому руслі, допомагати ЗМІ об’єктивно висвітлювати події стосовно судової тематики.
Олександр Сасевич з-поміж іншого вивів одну з формул успішної комунікаційної роботи суду. Серед основних складових: злагоджена робота усіх сторін: голова суду - прес-секретар - суддя-спікер - керівник апарату – ЗМІ; проактивна позиція та ініціативність; грамотна, логічна комунікаційна стратегія; боротьба з пост-правдою тощо.
Завдяки енергійності та креативному підходу Ольги Какауліної тренінг мав велику реальну практичну користь, адже дозволив з перших вуст від професіоналів, які мають величезний досвід у комунікації перейняти передовий досвід в організації роботи.